TrädgårN

Min vän Victoria fyllde 20 år förra veckan, och det skulle firas på lördagen i Göteborg.
Först hos henne med lite grill och skumpa och tåårta (mums vad god den var!)

Men jag hade jobbat 8-17 , dvs gått upp 6.18 på morgonen...
Så jag var såååååå trött, och alkohol gjorde mig ännu tröttare!
Så jag va tvungen att vila i soffan 2 gånger under kvällen haha. pinsamt.

Så blev en nykter kväll för mig.
Men fy sjutton vad kul det var!
Älskar house eller nu vad det var för musikgenre på det stora dansgolvet.
Så underbart att dansa till!

Efteråt var de flesta hungriga så drog till MAX på Ullevi.
Kul att se en annan max än den jag jobbar på.

Men fy vad grisiga fulla människor är!! usch.

Vi tog 3.17 tåget hem.
Som stannade i Floda och fick ta buss därifrån.
Var hemma hos sofie vid 5 tiden.
Kul att ställa klockan på 10 kände jag då.
men ska man jobba så ska man.

var ganska seg dagen efter. inte bakis. bara seg.

Får väl se om jag är festsugen nästa gång jag ska ut.
Sällan jag blir full nu för tiden.
Blir illamående så lätt av alkohol. synd. menmen.

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback