Wellness

Bokat och klart!

Den 5 Maj till 12 Maj åker jag och mami till Portugal och Algarvekusten!
Med Annika Sjöö och Wellness!
En träningsvecka!

Med stavgång, yoga, strech, dans, sol, bad, styrketräning, step, hälsokurser, mm.mm..

Ska bli så kul och annorlunda!

Jag och mamma har länge velat åka bara vi två.
och vi älskar att träna. är intresserad av det.
Så detta är två i ett, PLUS SOL som vi älskar!
Så tre i ett! perfect!♥

Ska bli coolt att få dansa med Jennie Widegren från Bounce och träna med Annika Sjöö!

Har länge velat åka på ett träningsläger.
typ som Biggest Loser, fast vill inte banta.
Bara äta rätt och lära mig träna rätt.

Så detta är en bra början.
Gå på lite kostrådgivning, lära mig vad som egentligen är rätt/fel!

och en dag ska vi åka till Sevilla i Spanien, spännande!

ge mig 5 maj!!

Så innan detta måste jag och mamma alltså shoppa skor, sportbhar, linnen o byxor.
Måste kunna variera med kläderna .
Och vill ha små små shorts att träna i, då vi kommer träna ute i solen på stranden!



Bild tagen från HÄR , där finns även mer info om resan!

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback