Tjao

Guuu vad trött jag var när klockan ringde idag! Men va bara att pallra sig upp o äta o åka till jobbet! :)

Lagom temto i kassorna idag, så vi hinner med:)
Har lunch, åt en god kyckligsallad med bulgur! Inte ätit denna innan, men mums!
Slutar kl 19.
Och kl 20 - top model
Kl 21 - desperate housewives
Kl 22 big brother
Kl 23 SOVA!

Så det är min roliga dag detta. Mycket intressant. Meff.
Kommer ny burgare till max, håll utkik om du gillar guacamole ,22 mars! :)

Älskar att jag har träningsvärk i magen !! Älskade cx!! Inte haft det på länge! :) + lite i röven;)
Men back to work

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback