tråkig söndag

Måste ba först säga, p-stav har jag. inte p-spruta som det stod för 2 inlägg sedan. stor skillnad , hehe.

Jobbat stängning fredag (18-04), igår (samma tid) och ska göra det idag (17-02).
Så har bara jobbat, ätit och sovit bokstavligt talat.
så kul liv har jag just nu.

Kommer hem sent, somnar 5 vaknar 1 äter, chillmode åker o jobbar.
dryg helg. men måtte de vara värt när pengarna kommer.
allt handlar om pengar. usch. dyra jävla bensin

blondinbella köpte en väska i belöning, bara 32 000 kr kostade den.
Jo men visst.
Jag tycker ett klädesplagg som kostar 500 kr är dyrt.

Tråkigt väder är det också.

Nä ska inte sitta o tråka ut. men har inte hänt något här i mitt liv så. aah.

Ha en bra söndag!



Blåsig bild från Lanzarote 2010
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback