B-day party

Igår blidde det inte mycket bloggande, sorry för det...

Jag ringde runt som en tok, och det bestämdes att Tina skulle också följa med och fira Pontus 18-årsdag.
Efter 18 kom Mireille och viktoria hem till mig, så tog jag på mig och sen drog vi fram.
Det tog typ en timma att gå fram (och en kvart att gå hem^^)
Vi mötte upp Pontus och Filip och Tina inne i "centrum" sen gick vi hem till Filip.

Jag och Pontus som fyllde 18år, och det innebär att jag kännt denna kille i ett år nu =)


Vi tjejer ;Tina, Mireille, Viktoria, Jennie och jag. Bild 2, dansar på ett bord ;P


Filip tog ett kort på mig, och sen efter det gjorde jag min "favorit i repris"
 (hänga och krångla på lyktstolpar)
fast denna gången var värre, då mina sturmpbyxor och lår fick ta skiten. Hmm...

 Tina ,Mireille, Pontus och ehrmm bordet...

Bild 1 tagen på snuskvarnen utanför mitt typ, påväg hem.
Klockan vart då kvart i 3, sen andra bilden säger vi god natt 03.01 är bilden tagen.


Mireille och Viktoria slaggade hos mig, men Miir åkte hem redan klockan 12 imorse.
men viktoria åkte för en liten stund sen.
Så idag har vi inte gjort så mycket, vi slöade.
Kollade på film och litte sånt.
Men nu skall jag slita mig från datorn, och gå ut till mamma eller något.

Har ni gjort något speciellt idag?
Nu är det bara 2 dagar kvar tills skolan börjar *rysningar*
och imon kommer min vän Cornelia hem från Grekland =D

Talk to you later
Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: haha, kaos är bara förnamnet!



kramar

2008-08-18 @ 19:25:32
URL: http://eemmaass.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback