Dans, sjuk och skola

Fysatanasperkeleee vad det var skoj med dansen!
Det skulle vara en avancerad grupp, men det var ej så mycket till avancerad..
Så där ska jag verkligen fortsätta!
Prövade ju även på 18+ för nybörjare, men jag hade mycket mer erfarenheter än dessa vuxna, så det var inte roligt då.

Hade idag spansk diagnos, och det gick ju inte bra om man säger så.
Fast det sa jag härromdagen för matten, men det gick faktiskt oväntat bra... =)

Och förresten *host host* , har gått och blivit sjuk!
Min vän var sjuk, eller hon hade bakterierna i sig men var ej sjuk då.
Och dagen efter (igår) hade jag ont i halsen och min andra kompis var grymt förkyld vilket smittades av på mig.
Så sitter här och harklar och "torr hostar" hela tiden och snuvar, och snuvar ... vaaad jobbigt!!!

Men nu skall jag plugga på lite engelska ord vi har till imorgon.
Gjorde NK läxan, och matte läxan, och nu har det fan börjat dra igång, shit assåå...
Såå kände mig duktig och satte mig här en stund..

Men ska börja göra iordning för morgondagen, slutar 15.30 då också (som jag gjorde idag), suck men går bara "sent" 2 dagar... Står ut...

Vi hörs imon bloggen!


Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback