Dansvideos

Är denna gång inte musikvideos, utan dansvideos.
Jag vill så gärna dansa streetdance eller hip hop och kollat runt litte på youtube och hittade dessa grymma;


Hip Hop;


Hip Hop;
 
 
Streetdance (battle);



Jag vill så gärna börja, men en termin på 1h/vecka i 12 veckor kostar 895kr, och det är riktigt dyrt för min del
Och man måste betala innan säsongen börjat, och den börjar v35 och nu är det v32!
Tänk om det inte ens är roligt? Så har man kastat 900kr i sjön, hmm får fundera litte..

Dansar du eller något?

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Viktoria:D

asså fy fan va bäst den videon e längst ner^^ streetdance battle:D<33

2008-08-13 @ 12:18:37

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback