Fredaag; familjekväll

haha äntligen fredag.
Ikväll om sisådär en halvtimma åker jag och min familj till stan för att gå på bion Mamma Mia,
och efter bion skall vi käka på ett ställe. Bokat ett bord.
Så blir en mysig familjekväll, sånt behövs ibland =)
Det är såå himla många som har berömt filmen Mamma Mia och sagt att den är såå bra osv osv.
men mamma sa att vi inte skulle förvänta oss föör mycket, men det är nog bra hoppas jag,
Är dock inte så mycket för musikaler
(såsom High School Musical osv, dock är detta en film med låtar man hört och vissa är bra!)

 Har du sett Mamma Mia The movie?
Tyckte du den var bra i så fall?


Jag och min underbara familj<3


Skolan i förövrigt är superduper!
Började 10.15 idag, hade en "matte lektion" det var mest tjat.
Sen en liten samhälls lektion, där hon dock pratade om linjen samhäl istället.
och en 75 minuters svenska lektion, dock fick vi sluta 15min tidigare..
Så jag slutade 13.30 idag, skööönt!

Men nu ska jag dra mej från datorn!
Vi hörs imorgon igen, skriver ej mer ikväll..

Ha en skön fredag!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du smink? Bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=17924 så kan du få 150 kr i presentkort på Kicks, det funkar :)

2008-08-22 @ 17:54:26
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Sugen på ny bloggdesign?



Kika in min bloggtävling :]





http://akolan90.blogg.se/2008/august/tavling.html

2008-08-22 @ 21:37:32
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback