God kväll!

Hopp, jag har vart hemma hela dagen, eller a sen 3 i alla fall.
Kompisen skulle iväg en stund sen ringa mig igen, men ringde inte förns en stund sen.
Så jag skippar att åka iväg och stanna hemma (okej, mamma ville att jag skulle stanna hemma .__.' )
och vi (läs; jag) ska spela wii , är så uttråkad... suck... en lördag kväll? ...

Vi har precis ätit en jättegod middag här hemma! Mumma!

Och på tisdag skall jag pröva på två olika danskurser inom streetdance.
För härromdagen anmälde jag mig till en nybörjargrupp för 15-18år inom streetdance,
men den blev tyvärr ej av pga bara 5 som anmält sig.. suck tänkte jag.
Men när jag pratade med Amanda förut idag som leder dessa streetdance grupper, så sa hon att jag jätte gärna fick testa på den avancerade gruppen och nybörjar/fortsättning för 18+ och se vilken som passar mej bäst och gillar jag ingen av dom får jag pengarna tillbaka =)
Nr.013 Streetdance 15-18 år AVC        Tis 18.45-19.45
Nr.014 Streetdance 18+NY-FS             Tis 19.45-20.45

Såå längtar jättemycket till på tisdag, skall bli så kul - hoppas jag!

Men nu skall jag starta wii:et, hur ska just du spendera din lördag kväll??

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

sv: ja :)

2008-08-23 @ 23:14:18
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hihi, tack =)

2008-08-23 @ 23:38:12
URL: http://halldin.blogg.se/
Postat av: carolinhe

när jag var mer aktiv hade jag runt 40-50 st nu har jag runt 20 ^^

2008-08-24 @ 14:02:47
URL: http://caaroliinhe.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback