God natt!

 God natt bloggen!



Jag skall lägga mig tidigare idag just för att kunna läsa x antal kapitel i en bok jag avgudar!
Jag är inget fan av böcker, men jag gillar... nej jag älskar böcker som har hänt i verkligheten.
En självbiografi eller vad det heter, en sann historia.
En bok jag läser för tredje gången nu är "Maskrosungen" av Sandra Gustafsson - läs den!
Man kan se allt framför sig, man gråter, man skrattar, man blir arg man lever in sig i böckerna!

När jag ändå är igång slänger jag in en video , trodde inte jag skulle falla för en Miley Cyrus/Hanna Montana låt
 När jag sa att jag lyssnade på en låt med henne då svarade min kompis "va? vad har hänt? =P"

Miley Cyrus - 7 Things



God natt, sov gott!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Julia

ja visst vore det :) Vill plugga till make up artist efter min hudterapeut examen. Känner ännu mer sug när jag fått bra betyg i make up i skolan :) Hade jag bara fått godkänt i det ämnet hade jag nog lagt drömmarna om en make up utbildning på hyllan haha :)

2008-08-30 @ 23:21:23
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Cecilia

åh tack ska du ha :)



ja man kanske skulle prova att läsa en bok för omväxlings skull, läser nämligen aldrig.

2008-08-31 @ 10:03:24
URL: http://ceciliar.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack s¨å mycket.

2008-08-31 @ 12:53:06
URL: http://mariiamiia.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback