Guten morgen

 Gooomorron bloggen , har ni sovit gott?
Det har jaag =)

Ställde klockan på halv 11, men vaknade 10.
Måste ju börja vänja mig, skolan börjar snaart!

Jag har precis fixat frulle som vi skall käka här hemma.
Har hängt upp tvätten, lagt in en ny omgång med tvätt - duktiga mig =)
Pratat med mamma, dom har också massa sol - nu vettefan vart dom är ^^

Vi hörs litte senare, vet inte vad som händer idag.
Men tänkte cykla en 6 km:are, och litte smågöra...
 


Jag kommer ingenstans, min moped funkar fortfarande inte.
Och så, ja...




Men vi hörs!


Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: vanessa

haha. Rolig bild :P

2008-08-16 @ 19:40:29
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback