Guten Tag

Sovit gott?
Det har jag, men dumma jag stängde av znoose knappen och sov ytterligare en timma.

Nu kom mamma och pappa hem, oj vad bra dom har haft det tydligen =)
Kan lägga in bilder sedan som dom tagit..

Nu ska beställa pizza, eller jag ska ha något annat , vill inte ha pizza.
Ska ha en kebab i pitabröd.

Hur har eran dag varit såhär långt?
Min har vart duglig, inser nu hur jag blir en mini-mamma när min mamma ej är hemma.
Jag diskar, tvättar, stryker, dammsuger , plockar, plockar och fixar. precis allt som mamma gör annars
Min bror kallade sa igår att jag börjar bli som mamma, tar det som en komplimang  hehe....

Men nu ska jag dra mig tillbaka, hörs sen!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Tina;)

fan va kommentarer du har^^:P hihi. duktig du e,lillmamman:P

2008-08-17 @ 16:43:09
Postat av: Tina;)

glöm inte ringa mej ffs! ;P

2008-08-17 @ 17:00:16
Postat av: Linda

jag är tvärtom när jag är ensam hemma gör ainget och huset ser ut som en katastrof =P

2008-08-18 @ 11:48:28
URL: http://enlinda.webblogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback