Gymnasiet

jaaow du, det känns helt okej.
Skolan var ej så svår att förstå än vad jag trodde, och skåpen jag var räddast för äger jag på!
Fast det tog en stund innan man fattade, men jag var typ "den enda" så vi var 4 pers som delade på mitt skåp idag för att dom ej förstod sig på sina, hehe...
 Imon har jag sovmorgon till 10:15 pga idrott inställd, skönt!
Sen har vi bara matte, samhäl och sen svenska, slutar redan 13.45 - medans dom som har franska slutar 15.30 - HAHA!

 Mitt schema är jättebra, jättenöjd!
Och klassen? Ohja, klaga gör jag verkligen inte - supersköna personer hela bunten!
Lärarna? Verkar hittils super bra!
Men inte Thomas Äckel Päckel (som jag kallar honom) fast han är rektor, så han har vi inte =)
Imorgon vet jag mer om lärarna.
Idag gick vi till 15:00 - rundgång, få skåp, mer information, luch, "skattjakt", fika, prisutdelning.
Alla ettor tävlade mot varandra (alla linjer på ettan, SP, OP, BF m,m....) sju klasser var vi
Och min klass, SP, kom 2:a med 37poäng och OP kom etta med 55poäng - fan!





Men nu ska jag slagga, så man är lite utvilad i alla fall =)
Vi hörs imorgon , då är det freeedaaag =D
 *haha , längtar redan efter helg och har inte ens börjat skolan ordentligt*

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback