Helgen..

...var riktigt rolig ^^
Viktoria kom på fredagen tills på söndagen, sen på söndags kvällen åkte jag till jennie med sissel cornelia viktoria och massa killar och spelade kubb och tjatade. sen sov jag där sen på måndagen åkte min familj till Allum i partille och kikade litte sen sov cornelia hos mej, och nuu sitter jag ensam här hemma..
För jag fick typ ej träffa någon nu ^^

Små bilder från helgen som gått

En bild när jag klättrar på en stolpe, jag var ju grym, hahaha..


Tillskillnad mot Viktoria ^^


Sen shoppade/strögade vi på Allum


Köper alltid denna smoothien innan vi åker hem precis.
En med skogsbärsglass och skogsbär, mumms på den<3


Idag var jag ute och gick med mamma bror och hunden..
Hunden skulle leka kung typ ^^


Åhh cacci har tjatat om en kladdkaka hon bakat idag och käkat en massa sånt, så nu blev jag en massa sugen på sånt.. jag menar hur jävla gott ser inte detta ut då?

Eller en riktigt kladdig en, mumma !



Har du gjort något speciellt i helgen ?

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Sissel

Vad jag gjort i helgen? Hmm, vart med dig:)

2008-08-05 @ 22:44:58

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback