Hola!

 
Men lixom, aj?  Hur vig får man vara egentligen ?
Jag når lixom bara ner med lite mer än fingertopparna om jag står rakt med bena ni fattar..

"Nej, det var inte det jag skulle tänka.
Tanken var att jag skulle tänka en annan tanke,
 och så kom jag att tänka på den tanken jag inte skulle tänka
."
 
Från Mysteriet på Greveholm ^^

Dagen började bra genom att jag satte på MTV och då spelades Tokio Hotel - Monsoon,
och då var det Tokio Hotel vs. Neverstore.
Så Rette mich, Ready, Set, Go! och Monsoon spelades av Tokio Hotel, vad jag såg i alla fall^^

 

Men nu ska jag nog åka till Jennie, och imorgon bär det av till Liseberg med några =)

vi hörs sen!


Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback