Jag är redo, jag är redo....

Japp jag är redo inför skolan ^^
 Jag hade jätte problem med att sova denna natten, tog lång tid innan man somnat och när man äntligen somnat vaknar man 4 på natten och kan inte somna om sen när man gör det vaknar man vid 6 igen och försöker somna om sen ringer jävla väckarklockan kvart i 7, faan...
Aja , iväg till skolan blev det i alla fall...
Ganska många nya ansikten blev det, men de mesta var ansikten från högstadiet.
Min klass, SP1 heter den, blev mellan 18-20 personer. En liten och lagom klass.
Alla utom 2 hade jag träffat innan, två tjejer som satt brevid mig.
 
Vi gick bara till 9.45 idag, och imon blir det inte heller så mycket till skoldag då blir det bara rundgång och sånt där shit.
Så idag efter "skolan" åkte jag och mami och köpte nödvändiga grejer till skolan (man får ju köpa typ allt nu, suck..)

Pennfack
Blyertspenna; både vanlig och stiftpenna
Bläckpenna x2
Suddigumm
Överstrykningspenna
Pennvässare
Linjal
3 hårnålar (jätte bra att ha^^)




2 pärmar

2 block; ett för svenska & engelska och ett för SO
1 block för Mate Matik
1 Mini-almenacka; för prov, läxor o.dyl 





Såå, jag är redo för morgondagen ^^
Skolan är inte så stor, men det är skåpen jag är mest "rädd" för.
Det är sån här lås-kombination, jag förstår mig inte på dom.. hrmm...

Nu vet jag dock inte hur jag skall spendera resten av dagen, orkar inte göra någonting..
Men det jag skall göra nu är i alla fall att gå ut med hunden litte som mami bad mig...

Vi hörs sen!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: du är nog den första som tycker det, men tackar :D

2008-08-20 @ 20:03:53
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: Nea

hej hjärtat<3 ville bara söga att jag saknar dig som i helvete...måste Måste träffas snart Okey? jag hoppas du vill, Älskar dig

(PS snygg du är som brunett, även som blond)

2008-08-21 @ 20:23:02

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback