Karaoke!

Hur jäklans kul är det inte att sjunga karaoke då?
Man kan göra det själv, eller med kompisar familjen - ja alla!
När som helst - kalas, fester, vardag NÄR som helst, fast tänk på dom som kanske vill sova istället för att höra din ton efter 22 på kvällen =P

Igår sjöng jag och Viktoria karaoke i säkert 3 timmar! Såå himla kul!
Och jag har sjungit själv ganska länge idag, försöker alltid slå mitt eget rekord!
Blev medlem på karaokeparty.com också så att jag kan slå de andras rekord ^^

Jag hittade denna länk på kenzas blogg när hon tipsade om den, och jag älskar den!
Det enda du behöver är internet och en mick - heelt gratis!
Länken har du här =)

Men nu ska jag hänga upp tvätten tänkte jag, suttit lite för länge här, hehe...

Men vi hörs senare bloggen!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback