Liseberg fortsättning...

Jahapp då var det bara att lägga in litte bilder från Liseberg 080808 ^^
Och sen bilder från Göteborg 080809
Och sen bilder från Borås Djurpark 080810

Lisberg;

Parisehjulet, och en snygg kille som jobbade där, haha...


Behöver jag ens säga vart detta är taget?


Viktoira går och vinner en marabou stjärnvínst , sen åker vi flumride!


Haha, Cornelias scarf åkte upp i ansiktet precis när kameran tog kort
Jag oc Viktoria delar en romantisk dricka ^^



Göteborg strög;

Inget att göra inne på Åhlens , haha


En snygg väska jag vill och ska ha , när jag har råd dvs... Och rulltrappe-kort ^^


Borås Djurpark;

Jag var i Borås Djurpark första gången på mååååååånga år med Viktoria och hennes föräldrar.
Hennes bror jobbade där i sommar, så vi fick lov att gå in gratis och sedan en liten VIP inbjudan till Elefanterna och Girafferna =)


Sötaste apan!                                               Ätande elefant


Ej inzoomad bild, vi fick lov att hälsa på elefanterna - inne i deras "bur"


Sen fick vi mata girafferna, men dom var så skygga, så in fick vi inte gå.


Kände mig så himla liten "brevid" girafferna som mätte 4.5m över havet medans jag är 167^^
Sen när vi skulle gå ut så satt det en påfågel vid kiosken ^^


Dessa tre dagar innebar en massa gående, så jag vart helt slut i bena - men haft såå roligt!
Efter vi vart i Göteborg (där var jag med Mireille och Viktoria) så sov vi hemma hos Viktoria.
Och där även min moped stendog, går ej starta - tuta - eller någonting.
Den har funkat priiiima sen den 5 Juli 2007 och tills nu, inte ramlat någon gång med den.
Älskar min moped, men nu den sista veckan av sommarlovet vill jag verkligen ha mopeden! SUCK på det...

Och nu sitter jag hemma och är såå rastlös vill göra något, så mamma bestämde att vi skall åka till några ställen och kolla på skor o.dyl.. efter hennes jobb, hon slutar vid 15 så hon kommer väl snart.
 

På onsdag är det Rix Fm Festivelen i Göteborg!

Datum: 2008-08-13
Var: Kungstorget, Göteborg
Tid: 18:30
Festival: Kulturkalaset
Pris: Självklart GRATIS!

Ses vi där?

Vi hörs senare av denna tråkiga regniga dag, suck ...

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback