Liseberg

är fan ett av sommarens höjdpungter, jag ääääääääälskar Liseberg?! Det är sjukt ^^

Var ju där igår, jag och viktoria tåg tåget härifrån klockan 10.17 och sen mötte vi upp dom andra i gbg för att sen ta spårvagn till liseberg...

Vi hade inte en droppe regn på hela dagen , det enda droppen jag fick i ansiktet var Fias äckliga spott!!
Hon spottade när vi åkte balder (jag satt bakom henne), skitunge =P
Och det var maaassa sool..
Men just nu hinner jag inte lägga in bilder här för om exakt en timma går mitt tåg till Göteborg sitter fortfarande i pyjamas..
 Ska in idag med Mireille och viktoria, bara ströga och så =)
Såå vi hörs senare idag!

 Hoppas det är bra väder i Gbg, för här regnar det..

Men vi hörs!

(Smakprov från spegelhuset igår ^^)


Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Sissel

Vi hade kul igår babe :D <3

puss<3

2008-08-09 @ 22:11:08

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback