Mamma Mia!

Filmen var riktigt bra igår, det trodde jag aldrig!
Jag gråter läskigt lätt, så tårarna rann i princip hela filmen ! Haha...

Sen åt vi på en Italiens restaurang, mysigt!
Familjekvällar behövs ibland verkligen.

Nu skall jag åka till en kompis och lär vara där hela dagen, så bloggar mer ikväll.

Var någon på NRJ in the park igår? Var det roligt i så fall?
jag skulle åkt dit egentligen,
men hade inget fritidskort och orkar inte punga ut 70kr för entré
 när det inte ens var några speciellt bra kändisar.

Men nu skall jag byta om och trycka in mina linser, ha en bra lördag mina kära vänner!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback