Mhmmm....

...vad gott det är med taccos och chokladpudding, även om den blidde lite lös ^^

Idag vid fyra cyklade jag till min kompis Marcus och hälsade på, det tog oväntat lång tid att cykla.
Kände mig såå seg idag!
 Och han fick för sig att han skulle vara en paparazzi , och fotade sisådär 35 kort , varav 30 på mig....^^



Här är nåågra bilder.. ^^


Såå mina kära vänner, vad har ni haft för er idag?
Något speciellt?
Idag vart det massaa sool!
I skuggan var det 22.5 eller något, super skönt!








Nu skall jag spela "Sanning och konka" med viktoria på msn.
Men vi hörs senare!


Xo Xo Rebecco

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback