Miss Ego...

...tillägnar jag till Tyra Banks - f.d supermodell, har egen talk show,
programledare för Top Model, skådespelerka, sjunger.. Upprepar - sjunger!
Inte visste jag fan att hon sjöng? Och spelade in musikvideos?
   Idag när jag kollade på Top Model 2 , så spelade dom in en musikvideo där Tyra sjöng.. hmm...
Och dom som tävlade om titeln som Top Model fick dansa i videon,
och så kritiserade domarna över att dom inte kunde dansa - MEN HALLÅÅÅ dom vill bli modeller, inte dansöser????
Dom är med i slutet och dansar litte granna.. Jisses

Här är i alla fall videon

Tyra Banks - Shake ya body



Jag tycker låter var rätt bra, även om jag inte vill tycka det då jag inte vet riktigt vad jag tycker om Tyra aka Miss Ego.
 Vad tyckte du om låten om du orkade lyssna?

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: jag har också haft räls. men hennes blev stora efter hon haft den ett bra tag.

2008-08-12 @ 23:04:29
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja den var bra :) Vad pysslar du med en kväll som denna?

2008-08-13 @ 00:31:26
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar: haha jag älskar att duscha men orkade inte bara göra det idag, men gjorde det tillslut (a)

tack så mycket :)

2008-08-13 @ 01:26:56
URL: http://kungamanda.blogg.se/
Postat av: emma

hur lägger du in filmer? skriv svar här tack :D

2008-08-15 @ 01:36:50

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback