Modernt

Nähä, inga skor hittade man ... Som vanligt..
Skulle mer än gärna vilja ha ett par gladiatorskor, men dom kommer vara ute år 2009 så känns meningslöst att köpa ett par nu. Jag menar hur snygga är inte vissa av dom ? Uscha =D


Puss på dessa!
 Fast de längst ner till höger var bara allmänt fräcka, aldrig något jag skulle sätta på mej.
De finns maaassa sorter och jag äälskar ett par som en kompis till mig hade, från Din Sko med hittar dom inte!
Men varför skall inte dessa über sexiga skor vara moderna 2009?
vet att man inte ska följa modet till 100%, det gör jag verkligen inte.
men man vill ju inte vara nörden som går själv med lixom "förra-årets-skor"?

 För något år sedan köpte jag ett bar beiga Uggs för halva rea priset - 25kr - och aldrig använt dom.
För dom skorna sticker ut, speciellt om dom inte är inne.
Men nu när jag kollade i sko butiker idag, såg jag massa sånna (och de kostade runt 500kr!), och med hööög kant (som gick över knäna)
Och då kan jag alltså använda mina som ser typ ut såhär;



Följer du modet?
Själv blandar jag mode , min egna stil (det som känns skönt & snyggt) och olika från dag till dag.

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: tres

klart du kan använda dom! vill oxå ha ett par såna.. tkr dom är fula men ändå tuffa:)



Ne ja följer inte modet mer än det jag tycker e snyggt.. gillar lite mer rocky sådär=)

2008-08-12 @ 00:18:25
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback