Olympus 1030 SW

Heter våran nya asballa kamera!
Man kan ta kort under vattnet, tappa den från 2m, kan ha 100kg på sig, kan ha den i -10 grader
10.1 megapixlar, 3.6x optisk zoom, 5x digital zoom, USB, xD-Picture card, 173 gram, 2.7 tum LCD osv osv =P

Jag var med familjen vid en sjö idag, vi fikade, solade och badade litte.
Ytterligare en familjedag, haha...
Och så testade vi den nya kameran, älskar den såååå!

Bilder säger mer än 1000 ord ;;




Det var jättemysigt där, och i vattnet var det väl sisådär 20grader.
Dock badade inte jag, ångrar mig lite att jag inte gjorde det för detta var nog sista chansen för att bada utomhus år 2008 (förutom i poolen hemma)

Nu planerade jag att hoppa in i duschen och göra iordning för morgondagen.
Slutar 12.05 i skolan, sen hem och käka sen kommer Cornelia hem till mig =)

Sov gott!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback