Rix Fm 2008 in Gothenburg

God morgon... ehm kväll...

Igår tog jag och Viktoria 15.15 tåget istället och sket i skivsigneringen, så vi köpte glass och sen satte vi oss och "köade" i typ 2 h innan det började.
Vi hittade en bänk att sitta på som kom att bli en populär bänk så vi blev bort knökade .__.

 Efter 18 kom Tina Sissel och Jennie dit, fast vi stod ej brevid varandra, vilket var synd..

Jag hade riktigt roligt, förutom när hela himlen öppnade upp sig och det spö regnade för en stund,
men sen höll det i sig hela kvällen sedan =)
 Fast satan vad en jävla kärring (ursäkta..) förstörde kvällen för en stund, jag & vikkan hoppade ner från bänken och ställde oss där det fanns plats och då kom en kärring fram och ba "kan ni inte ställa er mer till höger, jag ser inte" men haalååå det var folk överallt vi kunde inte knö mer åt höger. Skulle hon inte säga till alla andra framför oss också? Nejdå, bara oss... satmara.....

Här kommer bilder;

Glass=)


E-Type röjde scenen bäst!


han fick till och med fylking sverige att strippa, hahah


Titti, Roger och Fylking Sverige


Kate Ryan på storbildsTV'n


Folket bakom oss


Dessa pojkar gillade att ha handen i fickan (Måns Zelemerlöw och Ola)


Sen efter Rix Fm käkade vi  på donken,


Vi på bussen hem



Igår klockan 9 på morgonen hade vi beställt tid hos frissan, så fick gå upp tidigt.
och så här blidde resultatet ;



De blidde brunt, med några blonda slingor (från min förra hårfärg) och litte rött =)
De blev mörkt, but I like it =)


Men viktoria sov ju över,
 och är kvar än men ska snart dra häm (ironi, hem stavas det I know)

Men vi hörs senare maby.


Xo Xo Rebecco - the brunetto
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback