Skolan...

Skolan börjar dra igång nu, ojoj...
Hade några lektioner idag och på matten hade vi ett litet test/prov där läraren ska se vad vi kan/inte kan - det gick inte bra, fyfan sommaren är för lång egentligen...
Sen slutade vi 12.05 men stannade kvar i bibblan med Mireille till halv 2 sen åkte jag hem.

Cornelia kommer snart hem till mig, och det är så varmt och skönt ute.
men det är massa killar/gubbar här som jobbar med våran terass och shit, så jag vågar ej sola nu - hehe...

Vi hörs antingen senare ikväll eller imorgon igen, eller näe inte imon kanske.
För när jag slutat åker jag med Mireille hem och sen ska vi dansa i 2timmar, yaay.
Så är hemma runt 9 på kvällen och då blir det en snabbdusch och sen slagga, så imon kommer jag ej blogga tyvärr..

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback