Wilkommen aus Göteborg

Japp japp klockan 13.15 tar jag tåget till Göteborg med Sissel och Viktoria.
Ska käka med mami och så innan... Sen kommer viktoria & sissel runt innan ett..

I göteborg skall vi leta efter en skiva och sen gå på skivsignering och sen klockan 18 kommer Tina och Jennie in till göteborg men då står vi redan vid kungstorget och har paxat bra platser , förhoppningsvis ;P

Och sen klockan 21.32 tar vi tåget hem, för idag är det ju Göteborgs kalaset - såå myyycket folk..
Sen skall viktoria sova hos mej, så får se om jag uppdaterar mer idag, förhoppnigsvis gör jag det =)

Ska  du till Rix Fm på Kungstorget i Göteborg?
Om du gör det och känner igen mig, tveka inte att säga hej =)

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är endå skönt ibland :) hehe

2008-08-14 @ 00:02:42
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback