22:32

Wihu,, om sisådär 4minuter föddes jag för 16 år sedan.
Min mamma hade mycket pain just nu, för jag ehmm föddes åt fel håll - rumpan ut först, eller a bena först men a.
haha. Jag föddes 22:32 som sagt, så ska springa upp till mamma snart.

Viktoria sitter här med mig nu, vi skall till göteborg imon för att hälsa på en gammal vän till mig.
  Och vi åt glass förut =) mums , och créps med räkor, mumma =)

FAAAAAAAAAAAAAn jag tappade min telefon i tolatten förut :'(
Så den funkar typ inte :(
Jag tog ut batteriet fort som fan, och blåste med hårtorken, men den typ dampar.
Så ska låta den vila hela natten, varför just jag?

A juste min jennie ringde förut från italien, vad glad jag blev!
Hon hade precis varit på stranden och skulle nu gå ner till poolen för att simma - svin!
Och imon skall hon till venedig, usch på henne! haha =D

Nu är klockan 30 typ, vi hörs senare

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback