<3-lich wilkommen

Jaa, så stod det på en skylt när jennie och hennes faster och hennes gubbe kom till ett vandrarhem dom hade hyrt över natten när bilade ner till Italien , gulligt va?
 Jaa jag har pratat, och träffat min underbara jennie som vart ifrån mej 14 dagar!
Hon ringde mig igår runt 20 och var då i Danmark, och frågade om jag ville sova hos henne när hon kom hem på natten, för hon ville ej sova själv för resten av familjen var i Trollhättan, så självklart sa jag jaa =D
Jag var den sista som träffade jennie innan hon åkte (förutom familjen) och den absoult första som träffade henne (före hennes familj) ^^ hihi...

 Runt 1 på natten ringde hon och sa att hon nästan var hemma, så jag åkte till henne runt halv 2 på natten, hehe..
Och så tjötade vi om allt möjligt till halv 5 på morgonen, var sjukt trött då.
Fick se massa kort från resan, hahaha!
Och fick ett armband av Jennie som födelsedagspresent, gulliga du!
Den var jätte fin! Med ett målat " Hon Han" märke, hon köpte ett sånt till sig själv där det stod "I Love You" ,haha..


Aa i alla fall det var en flugjävel som surrade i rummet hela natten, så jag la en kudde på mitt huvud - dumme sak..
 Jag vaknade runt halv 11 , men låg kvar och drog mig i sängen medans jennie sprang runt och packade upp och ner i en annan väska, nu skulle hon bort en vecka till Trollhättan, haha...
Klockan 13.15 gick mitt tåg till Göteborg, skulle in med Cornelia, så sa hejdå till Jennie och på stationen träffade jag 2 killar från 9an, lite kul =)
 Sen väl inne i Göteborg, gosch vad folk - Gothia Cup - och vi gick til TRIBE piercingstudio för att kolla hennes tragus piercing och litte sånt. Sen käkade vi glass på donken, sen tog vi pendeln till Alingsås, och då tog jag bussen hem.
 Så när jag kom hem, fanns det mat och en film i dvd'n - mys =)

Nu sitter jag här och börjar få migrän, har ont i nacke och huvud mår även lite illa.
Det är nog för typ sömnlösa natt, men ska sova ut i natt.

Imon skall jag till en annan kompis och sova där, ej vart med den flickan på över ett år.
Hon har en hel del filmer vi ska kika på som jag inte sett, det blir mys =)
Sen på Fredag åker jag in till Göteborg igen för att hälsa på Martin igen.
För han åker till Spanien på Lördag i 3 veckor, fy vad avis!
Och på lördag morgon åker jag till skåne i en vecka, så denna och nästa vecka är uppbokad
Nä nu slog det mig, kommer ej blogga när jag är i skåne =O
Joo, får blogga från nätet NÅGON SOM VET HUR MAN MMS-BLOGGAR?????

Oj vad text det blev, näe men vi hörs antingen sen eller imorgon.

Sov gott!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: frost

sv: okej, men det var ju inte så hejdans dyrt heller:)

2008-07-16 @ 00:54:43
URL: http://fridafrost.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback