Ansiktsbehandlingen, efter

Såhär ser jag ut i pannan just nu, ser ut som världens acne-barn.
Har röda prickar i hela ansiktet, ser ut som en prickikorv, haha..


Färgade ju fransar & bryn , och blev superdupernöjd =D
Färgen håller i 5-6veckor, så slipper måla mina blonda långa fransar - gött!!
Ser ut att ha jätte fet hy, men av alla krämer hon la på mitt ansikte så blev det så =P


Det värsta med denna behandligen var efter hon ångat mitt ansikte som alla porer öppnat sig och hon skulle klämma alla finnar och porer! Aaaaj! Låg och spände mig så mycket att mina händer somnade för att jag kramade om dom så hårt. Sen när hon noppade ögonbrynen slappnade jag av. Sen la hon på en ansiktsmask och färg på fransarna och lämnade mig själv i rummet i 10min c:a och jag var så trött och stolen var så skön så jag deckade, vaknade av att jag snarkade - hahah!!
 Sen blev det massage, det var det bästa och skönaste! Skulle kunnat ligga där hela dagen.
 Det tog sammanlagt 1½ timme c:a.

Men det vart värt all smärta.
Fick hem lite provgrejer och broschyrer och sånt.
Hon sa att man skulle göra detta var tredje månad, men hade man haft pengar så.
För det vart ej billigt...

Hörs senare!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Anonym

du med :)

2008-07-14 @ 18:51:46
URL: http://musicmakesme.blogg.se/
Postat av: frost

vad kostade det ungefär? :)

2008-07-14 @ 19:32:45
URL: http://fridafrost.blogg.se/
Postat av: linn

tack detsamma! :)

2008-07-14 @ 19:35:31
URL: http://linnerikssons.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback