Bästa vän

Alla har vissa vänner som betyder lite mer än alla andra, och jag har en och hon heter Jennie!
Vi har känt varandra i 8år, vi började i samma klass i 2an och sen gått i samma klass ända till 9an och nu slittras vi.
Det känns hemskt, men henne vid min sida kommer jag förhoppningsvis alltid ha.

idag var jag med denna tjej, känner mig hel med dig.

Vi skulle spelat kubb hos henne, men det hittade vi inte så vi kollade på en animerad barnfilm som visade sig vara bra^^
sen tog vi mopeden hem till mej och spelade kubb här istället ^^
Gissa vem som vanni kubbet =D =D   jennie vann -.-'
Sen hoppade vi studsmatta sen käkade sen kollade filmen Dum & Dummare sen lite på Ace Ventura sen kom Marcus och Joakim och då körde dom hem henne, och nu sitter jag här..
 

 Blidde litte purken när hon vann ^^




Såå imon skall hon troligtvis följa med mig, mamma, mormor, gammel-mormor och moster till Nossebro Marknad ^^
Haha hoppas det är något att ha, mamma blev så glad och exalterad när hon hörde att det var nu i dagarna^^

Men nu rundar jag av inlägget med att skriva att det blir en ny dag om några sekunder.
och ska snart sova, är trött..

Men vi hörs imon!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback