byebye

Hej hopp

Jag sitter här nu och funderar på vad jag mer ska ha med mig till skåne imorgon.
Jag la precis ner några skor, men usch hatar att packa man glömmer alltid något - åh mobilladdare!!

Jag vart i Göteborg förut och hälsade på en kompis, vi tog det lugnt.
Fast när han körde mig på sin moped trodde jag att jag skulle dö, ahahah nära-döden-upplevelse typ ^^

Och inget kul händer i mitt liv , så har inget att blogga om.
På tåget hem satt det typ 8 killar i 16-20åldern brevid mig och dom var sjukt roliga (även om jag ej pratade med dom) haha.

Näe imorgon på morgonen runt 9 drar min familj och en annan familj till vackra Skåne
Ska vara där i en vecka, så blir nog inget bloggande


Vi hörs när jag kommit hem den 28 juli, ska till lidingö från söndagen till måndagen också..

vi hörs
ha de gött

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback