Congratulations

Hipp hipp hurraa, vems födelsedag är det idag - jo det är miiin =)

Grattis till mig själv =)
Hihi, kolla vilken söt video ^^


Ego? Jag? nää, haha...
Fick typ 120 grattis sms av Viktoria pga att hon skickar gratis, haha..
Av mami, papi och bror fick jag 1000kr, 400kr på ginza, och en valfri piercing på barbarella, och en ansiktsbehandling med massage och färga ögonfransar och bryn  =D

Men hälsar även Grattis till min vän Gabriel som också fyller 16år idag =D
Och för ett år sen idag körde jag han och Viktoria upp med våra mopeder =)

Fan vad getingar det har kommit nu då?
Jag sitter och tittar på en nu, som jag stängt in i ett glas - haha...

Vi hörs sen!

Xo Xo Rebecco




Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: carolinhe

GRATTIS ÄLSK :D<3

2008-07-09 @ 19:29:21
URL: http://caaroliinhe.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback