Diggiloo, Läckö Slott

Jag var som sagt på Diggiloo i Lidköping, och det var riktigt bra!

Psssst. Inte världens bästa bilder pga fick zooma in mycket,
och sorry att bilderna är lite för stora för er med segt internet
dssst

 
 Såhär långt ifrån satt vi, dom satt i mitten längst fram hade typ VIP biljetter, betalat mer och sånt, så vi hamnade ganska långt ifrån automatiskt, vilket var synd då skärmarna var riktigt dåliga.


Måns Zelmerlöw sjöng 'Brother oh Brother' bl.a.


HAHA, sen "hånade" dom typ andra kändisar, här härmar dom.. aa det ser du nog själv^^
Och Lotta Engberg och Nanne Grönvall spelade Bröderna Rongedal med Just A Minute , dom hade röda kavejer och allt ^^ och så härmade Linda Bengtzing Nordman med Lågornas Sken
Så det vart riktigt roligt att se på =P



Sa ju det, sämsta bilderna men tittar man noga så ser man från vänster Lotta Engberg, Linda Bengtzing och Nanne Grönvall.


Man ser ej så bra, men på skärmen är det Molly Sandén som sjunger.
Och Anki och Malin sa några gånger att jag liknade henne, tackade och tog emot för hon är så sööt!
Fast hon sjunger x1000000000 bättre än mig, haha.. Shit vilken röst hon har!
Mycket bättre in the real life then on the television. Hon sjöng hallelulja , oh herregud vad jag röös!


Man ser ej vem det är, men det är komikern Thomas Petersson.
Fyfaaan vad rolig han var, jag skrattade så tårarna sprutade.
Ett skämt han drog;
Barn och fisar är likadant; man står bara ut med sina egna!
Han snackade, a jag vet inte hur länge om fisar och bajs - men har man sån humor blir det roligt ^^


Vände man sig om såg man Läckö Slott
(där jag tydligen inte varit sen jag vart en plutt säger mamma, jahpp kul och veta)

Sen måste jag bara visa denna söta bild på våran lilla
shih-tzu hund Lucas och mormors schäfer, kungspudel hund Kia.
Dom är bästa vänner.
Lucas fyller 4 i september, och Kia fyllde ett år den dagen kortet togs - dvs 30 Juli 2008


Hörs sen, får väl pallra mig ut lite i solen (eller får sitta i skuggan orkar ej med solen för tillfället)
Har litte kramp i magen och shit, nä usch och fy varför nu?
Och jag är inte med i motionsloppet som jag snackade om förut , pga a gå ut det är 30 grader  liite för varmt.
Sen är jag rädd att jag skulle bli jätte dålig mitt i loppet, sååå stannade hemma - även familjen (laatmaskar^^)

BTW Ni som gillar Rihanna, ska hon släppa en ny CD =O
Inte den hon nyss släppt (Good Girl Gone Bad; Reloaded), utan Hotness som den heter
För i så fall vill jag ha den CD;n , hon är ju föfan grym!



Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

hahaha det där verkade underbart roligt

2008-07-31 @ 17:25:12
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Peace out

svar: tackartackar :D hahahhaa okej ^^, men den är helt okej, sönderlyssnad bara (A)

2008-07-31 @ 17:28:37
URL: http://ppeaceout.blogg.se/
Postat av: Peace out

svar: JA DET ÄR ÄLSKADE BILL KAULITZ ! :D JAAAA Tokio Hotel :D <3333

2008-07-31 @ 17:30:15
URL: http://ppeaceout.blogg.se/
Postat av: Peace out

sv: jaa, haha :D ska jag göra (:

2008-07-31 @ 17:44:59
URL: http://ppeaceout.blogg.se/
Postat av: Asall

Såg ut att vara kul!

2008-07-31 @ 17:48:51
URL: http://taslimi.blogg.se/
Postat av: Asall

Sv: Om jag inte hade kollat på videon skulle jag kanske tyckt om den.

Nej det vet jag faktiskt inte, gå in på tv3 och kolla. Letade lite men hittade inte..

2008-07-31 @ 17:58:38
URL: http://taslimi.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback