God Morgon

vet inte vad jag ska skriva om?
Händer aldrig något kul att skriva om nuförtiden?

Har typ vart vaken sen 4 i morse, mensvärk, feber och shit.
orka sånt nu... psst..
Vill ju åka till Mireille sen <3 , hoppas ja blir bättre under dagen..
För i så fall ska vi till Viktorias brors Robins kalas och käka en gooood hemmagjord glass<3
Ska även till tandläkarn, en grej med tandställningen har gått sönder.
Och sen till mormor en stund..

Sa ju det, har iinget att skriva om..

Förut frös jag som få och nu svettas jag, och har fortfarande inget att skriva om.
Därför säger jag, hörs sen!

Xo Xo Rebecco

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback