God morgon!

Har ni sovít gott?
La mig inte fören runt 3 i natt pga kollade på Transformers, och det var bland en av dom bästa filmer jag sett!
Hatar sci-fic filmer, men denna kunde jag inte slita blicken från.
Måste se den idag igen, dels för att fatta bättre och dels för att den var så bra!
Sen vaknade jag runt halv 10 pga att det väsnades där nere, dom borrar upp våran vägg nu, ska fixa en ny ingång till altanen, visar bilder sen.
Men somnade om i en timma, det var gött..
Sen dess har jag kollar på en film som heter Uppdraget, den var riktigt bra den med!
Sen ingenting, hjälpte mamma med tvätten och så..
Och nu sitter jag här, måste fan göra något får ryck snart.
Men har fortfarande ont i halsen och runt 37 grader, vilket är liiite mer än vad min normalgrad är.

Och ni som har navelpiercingar, vet ni någon bra internet sida som man kan skicka efter navelpiercingar - med titan!
Kan inte ha annat än titan, då kollapsar min navel totalt (gjort en gång och aldrig igen).
Vill ha navelpiercingar med hänge på, eller en fin glittrig stjärna eller något, med titan, men det finns bara tråkiga normala med titan. Usch usch...

Hörs sen


Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: carolinhe

kom till eskilstuna så går vi in på laboro där har dem massor i titan (;

2008-07-05 @ 14:56:41
URL: http://caaroliinhe.blogg.se/
Postat av: jayne

hej

Ja jag har varit i Side... helt udnerbart!!!

piercing smycke...sök på google.. jag gjorde det och hittade..kommer inte ihåg vad de hette...

2008-07-05 @ 21:29:32
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Ha en fin Söndag:)!

2008-07-06 @ 15:14:15
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback