Göteborg

Hejhej.

Nu är jag 16år på riktigt and damn proud of it!

Idag var jag och Viktoria i Göteborg för att träffa en gammal vän till mig + hans kompis.
Vi vaknade klockan 9 på morgonen så fick vi 2h på oss att göra oss i ordning och sen ta oss fram tåget gick 11:15.
Jag kan inte göteborg någonting, så när vi kom dit skulle vi gå till någon jävla häst, dum som jag är fattar jag ingenting.
Han bara "nä men gå bara rakt fram" jag ba ehm, "jag står lixom i en korsning vad är rakt fram?" haha, så dom fick komma till oss, hahaha.. Lagom pinsamt =P
 A i alla fall träffade en kompis (mitt ex) som jag inte sett på 23 månader! Helt sjukt vad tiden går fort!
Min tröja luktar fortfarande honom, haha.
Vi satte oss på ett café och det var inte meningen att vi skulle sitta där i 5 timmar, men så blev det!
Dom är sjuka dom två, jag och viktoria satt där som dumma fån från en bonnehåla, hahah...
A i alla fall sen skulle dom iväg så vi sa hejdå och jag och Viktoria gick till donken för att käka, vi åt och sen testade jag den nya mc'flurryn med ahlgrens bilar, den var inte god. Det var för mycket av det goda om man säger så.
Dom bitarna i kunde jag skippat, och kunde skippat den kladdiga gröna såsen, och bara tagit den goda glassen - med daim i , den är sååå good!

Okeej vet att detta är McFlurry med smarties, men hittade ingen bild med ahlgrens bilar i.

A i alla fall 17:07 gick vårat tåg hem, sen åkte vi hem till mig där vi kollade på filmen Accepted, sen åkte hon hem för en liten stund sen.
Mamma och bror min bakar litte, imorgon skall vi ha släktkalas för min mammas sida och sen på lördag för pappas sida. Mina föräldrar bor ihop, men vi gillar att ha de separat - ifall vädret blir dåligt så vi kan alla sitta inne utan att knö som satan...

Så, nu har jag inget mer än att säga utan att min dag har varit toppen!
Hur har din dag varit?
Solen har vart framme hela dagen, och så satt vi inne på ett café i en mysig hörna, haha...

Hörs kanske sen, annars imon!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback