Hästar

Nu sitter jag här och har kommit hem från min vän =)
Igår när jag kom hem till henne käkade vi lasagne som hon gjort. sen åkte vi till stallet (där hon har sin häst och skulle fodra alla hästar och mocka i 3 boxar) och hon skulle rida hennes och hennes mammas häst Delfi, och jag fick borta henne, och jag är alltid rädd för att hästen ska spara mig eller bita mej (gäller för alla hästar) . Bara för att min moster blev biten av sin lilla häst på armen, så äevn världens snällaste häst kan få ryck..
Hästar är väldigt fina, men är ändå rädd för dom ...


 Sen kom vi hem och satte oss och glodde på Good Luck Chuck med Jessica Alba, och jag åt min Twix som jag fick av henne i present , mumma!
 Sen la vi oss ganska sent, och låg och tjöta hela natten typ ^^

Idag gjorde vi inget speciellt, åt frukost, chilla, åt mat, chilla sen åkte jag hem =P

Såå nu ska jag börja packa min väska, vi åker ju på lördag morgon till Österlen i Skåne en vecka...

Ajuste!
Rainbow på liseberg gick ju sönder härromdagen! Fyfan vilken tur dom hade som precis hade åkt eller skulle åka, och otur för dom som åkte den. 36 personer fördes till sjukhus, uscha
 Visst det kan hända på vilken attraktion som helst, rainbow var 25år gammal ^^
Usch , ändå vill jag så gärna åka dit.


Hur har din dag varit då?

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback