Just dance

Kvällen blev rolig igår ändå =D
Dom kom hit jag bytte om sen gick vi ut och visste inte alls vart vi skulle eller vad vi skulle göra.
Vi mötte upp Miir's pojkvän och jag ringde en kompis så vi gick hem till honom en stund, var ett tag sen jag träffade honom =)
 Sen vandrade vi vidare , vi gick och vi gick och alla vi fick skoskav - hahaha...
Och vi var tvugna att sätta oss ner, så vi hittade en fin bänk och resultatet blev;
Nähä , nu kunde jag inte lägga upp bilder heller.
Gör det sen då..

Sitter och lyssnar på Lady GaGa - Just Dance, och den lyssnade vi på hela kvällen igår. haha..
Vi gick hem till AG och R en stund, och inte blev det så som vi tänkt.
Men vi vandrade hem runt 1 i den kalla natten, haha..

Men nu har både Mireille och Viktoria åkt hem och jag ska kolla om det kommer några bra bios ikväll, för jag vill gå på bio =)
Vill se den nya Narnia, hehe...
Tips om någon bra biofilm?
Vill se många ^^

Imon är det min dag =)
Hehe, gratta mig gärna (A) haha..

Vi hörs sen!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback