Kalas

Guten morgen!
Hur har din natt varit?
Min började vid 2 på natten och sen somnade jag bums, sen vaknade jag halv 12 av att min vän Sissel ringde mig.
Jag skulle ringa henne vid tolv, pga hon ska komma på mitt släktkalas om 2 h =)
Oj shit 2h, jag sitter i pyjamas än!
Men jag hjälper mamma med  maten och fikat och så nu, så blir inte så mycket bloggande idag.

Och förhoppningsvis skall Michaela fixa iordning min blogg =D
Hon är superdupermegaüber duktig på sånt =D

Men nu ropar mamma, vi hörs sen!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: linn

ha en trevlig kväll! :)

2008-07-11 @ 23:53:05
URL: http://linnerikssons.blogg.se/
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Hejsan :-)

Glöm inte att anmäla din blogg till GREGORIUS BLOGGTOPP - platsen för dom som vill synas ;-)

kramar/G&G

2008-07-12 @ 01:02:14
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback