Katastrof?

Jag kikade på lite gamla inlägg jag skrev för bara någon månad sen, och det var kul att läsa!
Älskar att läsa mina gamla dagböcker från typ när jag var 8-13år, det är hur kul som helst!
 Så ska tvinga mina barn skriva dagböcker, hehe..
Skriver även dagbok i bland nu för tiden, det behövs
När man inte kan prata om någon speciellt med något så skriver man ner det, på så sätt lättar man trycker lite i alla fall =)
 Skriver du dagbok?

Var och städade kontoret förut, shit vad varmt det var då!
Och den hem och åt nudlar sen åkte jag till tandläkarn pga isande tand.
Men hon hittade inget fel, bara att på min 6-års tand var det början på ett litet hål, men den fanns där redan 2006, så a, inget behövdes göras. Hon gjorde bara en undersökning (som jag egentligen skulle gjort i september i år men hon sa att vi lika väl kunde göra den nu, och behöver ej komma tillbaka fören om 1½år , om inte annat) och sprutade in banangrejs mellan tänderna ni vet...

Nu sitter jag här och väntar på att Mireille och Viktoria skall komma hit, och allt känns misslyckat enligt mej
Kvällen kommer sluta i katastrof jag lovar, något kommer hända, något kommer bli som jag inte vill...
Aja, ni märker om något har hänt om jag inte skriver imorgon....
 Får väl plocka fram lite kläder, för nu började det regna - kuul....

Men hoppas eran måndags-kväll blir lyckad i alla fall...
Jag fyller år på onsdag och på torsdag skall vi massa folk åka till Borås för att kolla på Adam Tensta, hehe..
Hoppas det blir kul, I'll be back before U know it....

Ajuste!
När jag satt hos tandläkarn hade dom radion på och då sa dom att var femte (fjärde kanske t.o.m? hörde ej ordentligt) niondeklassare dricker sig full minst en gång i månaden. HAHA, kan gott och väl stämma.

från google.se

Men visst ser dom här ice martinisarna goa ut!


Vi hörs sen..

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: mims

då får du leta vidare;) kram!

2008-07-07 @ 17:36:58
URL: http://mims08.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback