Boys will always be boys

ojojoj, kollade precis lite på jackass och en kille skulle suga upp en daggmask - igenom näsan! - och sen få ut den ur munnen. Sjävlklart lyckades han, han höll på att kräkas (som vanligt) Men alltså, dom är sjuka.
Och det är aaallltid killar som gör sånna hemska grejer? Kollade på en serie (eller något) vi hade spelat in härromdagen, World Most Amacing Videos hette den tror jag, och dom var helt sjuka. Det var en kille som skulle göra en bakåtvolt från en läskmaskin men han kom inte riktigt ett helt varv runt så först dunsar fötterna i - fraktur i foten - knäna åker i - även fraktur där - och sen åker ansiktet i (det studsar upp av kraften och sen ner igen) - och flera frakturer och sår i ansiktet. Det var andra gången han gjorde det, gången innan fick han "bara" hjärnskakning. Men han sa att det inte blir någon tredje gång, han prövar på något annat istället.
Och massa annat shit, alltså det var BARA killar. Inte en enda tjej , inte ens en tjej som filmade eller var med och tittade på. Glad att jag är en tjej så jag slipper stå där när killarna nästintill tvingar en att hoppa från typ 10:an även om man är livrädd för höjder, och ännu värre grejer..
Och killar slår ej tjejer, eller a våldtäcksmän är en annan hemsk vidrig sak.
Våldtäckt är så vidrigt, nä vill inte ens prata om det....... För känsligt ämne för många..

Fast vi tjejer kanske inte heller är så bra? hahahaah.
Jörgen min morbror sa en grej förut till en tjej på internet:
"Jag förstår mig inte på kvinnor och skor. Hur många fötter har ni egentligen?
Är ni som bläckfiskar med massa fötter"
Den frågan var så klockren just då, jag var uppe i mitt damp-anfall och grät av skratt

Ja, det blir såhär. Prata om massa känsliga ämnen när man vart hemma en vecka.
Pappa frågade om jag började få damp, för han frågade en grej och jag tittade på honom och han bara "nä bara skojade med deeej" och kramade mej, psst.. Jag sprang runt, diskade allt disk, plockade, pratade högt, sjöng, sprang ännu mer runt. Jag är såååå rastlös att jag inte vet vad!
Imon sover jag fanimej inte hemma, måste bort.
Ska städa kontoret hos mami och papi imon, sen klockan 15.40 till tandläkarn pga isande tand - hoppas jag ej behöver laga! Och sen måste jag bort, får ringa några imorgon...

A sorry, massa tjat ingen som orkade läsa. My bad...
Jag åkte aldrig utanför huset förut, så nä det var inget...

Nä sorry nu har jag bara klagat på killar - jag älskar killar...!

Bild tagen från google.se

Jaa, Boys will always be boys no matter what how old they are =)


Såå, hur har din dag varit?
Min? Nja, tråkig som vanligt....

Nä, nu avrundar jag detta inlägg.
Helt meningslöst långt.
A i alla fall hade jag 29 unika besökare igår, och idag (söndagen) hade jag ca 20, jag älskar att se den blå linjen stiga!
Fortsätt läs och kommentera.
Säg till om det är något speciellt ni vill läsa om;
någon debatt, eller några frågor, eller bilder vad som helst =)

Sov gott leute!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Ja det skulle jag också kunna, intressant att läsa det ni skriver, har fått in massor med svar som jag läser just nu :) ha en bra dag

2008-07-07 @ 09:08:19
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: carolinhe

huehue skryta

har runt 40 st XD

och och om du vill komma bort kom till mig :D <3

2008-07-07 @ 15:22:10
URL: http://caaroliinhe.blogg.se/
Postat av: carolinhe

hahaha det ska ja med bli whoho :D

2008-07-07 @ 16:56:14
URL: http://caaroliinhe.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback