Natti natti

Tänkte bara säga god natt
 Min feber stiger upp till 39.5 och sen ner till 38.4 sen upp till 39.0 igen, jag är helt slut!
Tar jag på mej en tröja, svettas jag som satan, och när jag tar av den fryser jag som om det vore snö ute.
Sen svettas jag och fryser samtidigt, halsen värker, huvudet dunkar - varför nu?
Det var så varmt och skönt ute i dag, jag pallade inte att sitta i solen någonting, suck...
Just nu är jag så varm att om jag inte fläktar med något i ansiktet, bryter jag ihop - gråter åt allt...

Det är bara 23 grader inne och 18 grader ute, så det är inte "svett varmt" ^^


Även ont i min nacke, så mamma ska massera den med "Aloe Heat Lotion" som luktar som jenka tuggummi you know =P

Näe, men nu ska jag försöka svalka ner mig och sen sova bort förkylningen, halsonten, febern, nackont osv =P

Hörs imon, sleep tight!

Xo Xo Rebecco




Killar killar killar...
Vad gör de annat än pillar?
De låtsas söka tröst. Men egentligen vill de bara klämma på ens bröst!^^
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback