NattiNatti

Såå nu har alla åkt hem =)
Och jag är så trött, mina linser typ torkar ut så fort jag inte blinkar, jobbigt!
Sissel och Viktoira åkte för en stund sen =)
Och Cornelia drog 23.20 typ.

Släkten åkte innan det =)
Mycket trevlig släkt jag har , imon kommer släkten på pappas sida.
Sen på söndag skall vi på ett 3års kalas , haha .
Kalas hela helgen.

Jag fick lite smått och gott idag =)
Tack för presenterna!

Nä men är så trött nu, och en kille jag chattar med ska dygna - tur att jag inte skall göra det.
Skulle decka på en gång, haha...

Men vi hörs imorgon någon gång.
Sov så gott!

Xo Xo Rebecco


Rebecco i egen hög person
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback