Skåneland

Solen skiner ute, och jag sitter inne? Suck...

Jag åkte till Viktoria igår, men fick åka hem några timmar senare för att jag spytt (trevlig information I know) .
har i alla fall fått i mig 2 rostmackor med kokt skinka på idag, och behållt maten..

Skulle egentligen cyklat cyeklloppet idag men får se hur jag mår, det är inte fören 17 idag, vill så gärna cykla det ju..

Lyssnat på Disturbia typ 100ggr nu, och jag har inget att blogga om.

Men kan lägga in några skåne bilder
 
Vi cyklade väldigt mycket när vi skulle in till Skillinge där vi bodde och så..

Strandhammar tror jag denna strand hette, bakom den gröna kullen är stranden..

Träffade på världens sötaste hund (chihuahua/pekingsee 4månader) vid hamnen i Skillinge

Hamnen i Skillinge som ligger i Österlen i Skåne

Stranden var myycket fin och len ,
och det blåste som satan sista dagen, så vågorna var höga och strömmarna starka

Vi var och kikade på Ales Stenar, 59 stora stenar i en Ko hage ^^
 (klicka för större bild)
Detta var de huset vi bodde i, och vi hade en jacuzzi på utsidan =)

Detta var våra grannar, en massa får som bäade redan 6 på morgonen!

Vi kom hem runt 17 på lördgen från skåne och packade om på nytt för på söndagen klockan 12 åkte vi iväg till Lidköping med husvagnen, vi skulle se på Diggiloo på kvällen vid Läckö Slott.
På dagen badade vi i vänern (riktigt varmt) och sen åt vi mat och sen bytte om och åkte till Diggiloo
 Nähä, nu tyckte inte publishme.se att jag skulle lägga upp mer bilder, det gick inte.
så lägger in bilder på diggiloo senare om det går då..

Hur har din dag varit hittills?

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback