Smoothie

God morgon, för er som vaknar sent.

Jag sitter och smuttar på min egengjorda äckliga smoothie med hallon och blåbär.
Hittade ett recept och tog vanlig yoghurt och tänkte ej ta glass för "nyttighetensskull" men alltså, jag smakade och den var sååååå äcklig så hällde i massa vaniljglass, då blev den god , fan, haha har någon ett tips på en nyttig och god smoothie


  Jag ska alldeles strax ta min moped till min kompis, ska sova över där.
Vi ska kolla en maaassa film och bara mysa typ, bara hennes bror hemma hehe =)

Men får väl åka innan det börjar regna allt för mycket, för det tar en stund att åka till henne.
Måste åka massa småvägar för får ej åka på E20 med min moped för mami, aja det ska nog gå bra.
Hoppas jag ej irrar iväg mig i skogen för har aldrig åkt moped till henne, hehe...

Aja, men vi hörs imon , ha en bra dag!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback