Sorry...

Har bloggat dåligt dom sista två dagarna, pga mår dåligt...
Så har inte haft en endaste aning om vad jag skall skriva om.

Igår åkte jag tyvärr varken till Mireille eller Vix brors kalas, för jag vart helt väck i huvudet, var yr mådde illa, föryld, halsont, feber. Så det var bra att jag stannade hemma.
Vi har 7 veckor på oss att vara, för om exakrt 7 veckor börjar skolan igen, fick hem ett brev igår:

Du är antagen till val 1:
Samhällsprogrammet på Sundlergymnasiet i Vårgårda
Kom in på den linjen, och mina poäng blev 210 (egentligen 220 men dom tar bort ett G så alla får lika många betyg)
Går in på den skolan med inte ett enda IG, såå glad över detta, inte för att jag någonsin haft IG i ett betyg =)

Mamma går runt i bikini för att ut och sola, själv sitter man med tjocka kläder för man fryser - dumma feber...
När vi kom hem från Turkiet blev min mamma och min bror sjuka - förkylda och halsont.
och nu när dom är friska - blir jag sjuk! Kul att åka iväg en vecka för att komma hem och bli sjuk...

Jag satt nyss och tittade igenom gamla fotoalbum, hittade en massa kort på mina födelsedagar och då slog det mig att idag är det exakt en vecka kvar tills jag fyller 16 år , och har iiinte en aning om vad jag vill ha i present?
 Detta är ett kort på min födelsedagsmorgon den 9/7-99, fyllde hela 7 år =)
 Kort taget 14/7-99, och nu i sommar får jag börja köra riktig bil, uuh...

Jag hade precis fått en lillebror, och var såå glad.
Vet inte vad jag hade gjort utan honom i ärlighetensnamn, hade haft såå tråkigt!


 Jag och Viktoria har känt varandra alldeles för länge, från födelsen faktiskt =P

A visst är det kul att titta i fotoalbum?
Men nu är allt i digital, visst kan man göra det till kort men ändå?

Får väl pallra mig ut och ta lite luft i solen, den borde värma mig lite =)
Och ta en halstablett, och the med honung =)

Talk to you later!

Xo Xo Rebecco

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback