Todelioo

vad händer?
Uttråkad?
Japp, det är jag..

Snart kommer min morbror, och han ska väl stanna ett tag.
Och det är bra, då får jag skratta - det behövs!
Min morbror är en 89:a så han är ej så gammal, men han har fortfarande barnasinnet kvar - hahaha...

Nu börjar säsongen med Tila Tequila igen - i repris
Vet dom inte vad dom ska visa på MTV längre eller? Så dom visar gammalt?
Hur kul är det då? Jag veet att dom gör sånt i aalla kanaler, men ändå?


Nu kommer Jörgen, Lucas min hund börjar skälla..
Suck..

Hur har din dag varit?
Min har vart tråkig...
Vi hörs senare.

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback