Ung mamma

Många kan tycka det är fel och hittan och dittan.
Jag blev avskräckt när jag hittade en tjej som var en 93:a (dvs ett år yngre än mig) och fick en bebis för exakt en månad sen idag.
 Jag bara tänker på , tänk om jag haft en bebis nu.
En liten knodd, som skriker, bajsar, äter, spyr, rapar - men så sjuhelvetes söt!

Jag tycker det är STEN COOLT att vara en ung mamma, man är unik, man kör sitt eget race.
Dock det sämsta med ung mamma är att utbildningen blir lite dåligare, förhållandet med pappan till barnet tar säkerligen slut - han kanske bara var att one-night-stand, och aldrig träffat killen efter det?

Skulle jag bli gravid nu, skulle jag faktiskt göra abort .
Fast det säger jag nu, tänk den dagen man står där och får beskedet "Testet är positivt, ska du behålla barnet eller ska vi boka tid för abort?" näe, fyfan vill inte ens tänka tanken...
Sen kollade jag även på denna videon som denna unga mamman la ut, den var hemsk!

Varning för känsliga tittare!

Nehe, nu fanns inte videosarna på youtube.com längre, så länkar till Marlies blogg där videon finns, om du verkligen vill titta www.mammamarlie93.blogg.se/2008/july/abort-ar-en-storre-sak-an-man-tror.html
 Ursch, riktigt hemskt.. Blir illamående..

A i alla fall.
Tycker att Ronja är jätte duktig, hon verkar vara en super mamma!
Så alla elaka kommentarer hon fått, och säkert många andra unga mammor, dom som skrivit kommentarerna är patetiska! Dagens ris på er allihopa!
Ronjas (men kallas Marlie) blogg hittar du här



Bilder tagna från google.se

Ja, detta var min åsikt!
Vad är din åsikt, eller har du någon?
Tycker du det är dumt, bra, patetiskt, underbart?

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: carolinhe

du hitta henne i min blogg va? (;

hon e super cool !

2008-07-05 @ 00:25:38
URL: http://caaroliinhe.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback