Förkyld, nu?

Hejheej..

Idag åkte mamma och pappa till Stockholm redan halv 8 på morgonen (kommer hem imorgon vid 21), så jag fick cykla till skolan
(Får snålskjuts varje dag då mamma och pappa jobbar brevid min skola!), det gick bra.
Sen efter skolan, som var soft, åkte vi till dansen och dansade för sista gången - för i helgen är de uppvisning!! =D
Sen åkte jag buss tillbaka till min by, och hämtade cykeln och cykladade hem =)
Riktigt gött var det, hehe..

Är så ruskigt förkyld att jag sitter och "gråter" hela tiden, tårarna bara rinner.
Men får ej vara sjuk! Ska träna, ska dansa i helgen, slutar skolan snart!!
Och om jag är förkyld får jag ej ha mina linser, men de skiter jag i.. schyy..
Kul att ha ont i halsen, huvudet, förkyld, rethosta så när man hostar gör de ont i halsen och ryggen och ibland i bröstet.
Nu på "sommaren" (det känns så i alla fall, det är riktigt varmt ju)

Guuuaaad vad skoj det är att dansa =)
Känner mig så glad varje gång.. =)

I morgon åker jag moped till skolan har två lektioner - eller en , den första är idrott för sjuk för att vara med.,
men jaa jag kan dansa ändå ^^
Sen har vi 2½ håltimma och då åker jag hem till våran hund och rastar honom sen cyklar jag tillbaka till skolan sen när jag slutar vid 15 så cyklar jag hem och Viktoria åker moped hem till mig.^^
För vi ska kolla på högstadiets bal imorgon klockan 17, sen efter det åker vi direkt till Mireille där det ska vara släktkalas =)
Äta tåårta ;) yummi! hhiih...
Sen hem och soova bort den förbannade förkylningen för dagen efter klockan 11 ska vi samlas för att öva inför kvällen (dansuppvisning)
Sen 11.45 ska jag till frissaaan =D yaaaiy!

Aa, tror nog inte att du orkade läsa allt, men men =)

Nu ska jag upp och duscha och ta fram kläder inför imorgon..

Sååå, talk to you guys tomorrow =)
 Sleep tight!

Xo Xo Rebecco

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback